Cum comand

Odata ce te-ai hotarat asupra produselor pe care le doresti, model, masura , culoare, etc , acesta se va adauga in Cosul de Cumparaturi . Dupa adaugarea produsului in cos un pop-up cu alte produse funky va aparea in mijlocul ecranului si cu butonul de FINALIZEAZA COMANDA. Se va putea alege intre a continua cumparaturile prin click pe un alt produs si "Finalizeaza Comanda".

Daca se alege "Finalizeaza Comanda", se va face trimiterea in pagina de finalizare comanda.". Urmatorul pas este crearea unui cont Funkers , nu este obligatoriu insa prin crearea unui cont vei putea plasa comenzi mai facil si rapid, vei putea fi la curent cu statusul comenzii plasate, si vei putea vedea istoricul comenzilor din urma.

Pentru a putea finaliza comanda, vom avea nevoie de datele tale personale pentru facturare si datele de contact pentru livrare. Campurile marcate cu * sunt obligatorii. Se vor citi Termenii si Conditiile, cu care e necesar sa fii de acord inainte de trimiterea comenzii. Ultimul pas reprezinta confirmarea comenzii. Dupa acest pas, comanda ta este procesata, o colega din departamentul Vanzari va reveni ptr confirmarea zilei de livrare in cel mai scurt timp posibil. Daca se intampina orice dificultati nu evita sa ne contactezi. Comanda se poate plasa si telefonic. Detalii despre livrare gasesti in pagina "Livrare si Retur" .

Date de contact :

 0787601090

 0758236005

 021/6732926


- Email : comenzi@thefunkers.com

 

REZERVAREA PRODUSELOR 

In cazul unei rezervari, se plaseaza comanda online, iar la Detalii despre Comanda se va trece ziua in care se va dori livrarea ( dar nu mai mult de 14 zile de la data plasarii comenzii). Noi pregatim coletul, il depozitam pana in data respectiva, vom contacta clientul inainte de livrare ptr confirmare. Pana in momentul livrarii ,  putem modifica / adauga / scoate produsele comenzii. Clientul trebuie sa anunte modificarea coletului telefonic la : 0787601090 / 0758236005 / 021.6732926 ,  inainte cu cel putin o zi de data livrarii. 

IMPORTANT : Comenzile actuale, de pe o zi pe alta au prioritate!  Daca stocul se lichideaza pana la data rezervarii , vom anunta clientul in cel mai scurt timp posibil despre anularea comenzii rezervate. Daca se doreste rezervarea 100% a comenzii, aceasta se va plati integral in avans, prin transfer bancar in contul societatii .